niedziela, 10 marca 2013

Witam

Pierwszy post powitalny!

Serdecznie witam wszystkich na moim drugim blogu. Zawsze chciałam założyć stronę o takiej tematyce.
Moją pasją jest jeżdżenia po miastach, miasteczkach, wsiach i fotografowanie oraz opisywanie starych dworów, zamków, ruin, chatek i cmentarzy. Robię zdjęcia zapomnianych, cudownych miejsc, wspaniałych nagrobków, staram się dowiadywać o historię miejsc. Wartość mają dla mnie zarówno wielkie, wspaniałe, dobrze zachowane zamki i dwory jak i zapomniane, smutne, opuszczone ruiny, zwykłe chaty.
Blog tak na serio ruszy, gdy będzie ciepło, bo wtedy robię więcej wycieczek co oznacza więcej zdjęć. Poza tym muszę uporządkować fotografie z dysku.

Uwielbiam wyobrażać sobie, jak wyglądało życie w tych miejscach, kto tam mieszkał, co przeżywał, jakie to były czasy.

Na tym blogu będę wklejała i opisywała zdjęcia miejsc, które widziałam. Nagrobków, które zachwyciły mnie wyglądem.

Jeżeli to wszystko obróci się w ostateczną ruinę, to ten blog będzie miejscem, gdzie wszystkie te miejsca będą wiecznie żywe.

Zapraszam!

Ps. Fotki poniżej, to takie malutkie "coś" na zachętę. Zdjęć będzie sporo, będę podpisane, postaram się, by były ładne i zawierały dużo szczegółów. Będę opisywać gdzie coś się znajduje, z jakich jest lat i o ile się da, historię tych wspaniałości.







7 komentarzy:

  1. O zalożylas drugi blog, ja tez sie nad tym zastanawiam...tematyka wspaniala i bardzo mi bliska, zwiedzamy z Z. kazda ruine, a szczegolnie stare opuszczone dwory. Marzy nam sie taki, no moze nie koniecznie dwor, bo az tak bogaci nie jestesmy, ale stary, piekny dom z historia. Jeden nawet mamy na oku:) Ziema fascynujea tez stare cmentarze, w ubieglym roku bylismy na wyprawie rowerowej na rzeszowszczyznie, szlakami starych cmentarzy wlasnie. Zerknij tutaj, wszystkie zdjecia sa autorstwa Ziemka http://irishpotato.blogspot.com/
    Kilka uwag co do bloga
    - piekna czcionka, ale kompletnie nie czytelna...przynajmniej dla takich starych ludzi jak ja
    -podpisuj zdjecia

    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero faza testów :) Już zmieniam czcionkę. Fotki niepodpisane i słabe, bo to takie... zapowiadające :) Jak zacznę pisać posty to wszystko będzie opisane, postaram się, na tyle na ile się da, opisywać lokalizację, daty, historie miejsc :D

      Usuń
  2. podoba mi sie,bardzo podoba. czekam na wiecej. Pozdrawiam serdecznie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jest ten budynek na przedostatnim zdjęciu? Bo resztę kojarzę a tego nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią

    Poszukuję informacji na temat dworu szlacheckiego w Niedrzwicy Dużej, Pragnę dotrzeć do ostatnich spadkobierców tego majatku, głównie poszukuję zdjęć z okresu świetności obiektu i jak najwiekszej ilości informacji na ten temat, moje pewne źródla urywają się w 1866 roku, reszta to poszlaki. Bylbym wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź

    P.S. kontakt mailowy na Pani blogu nie działa pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, gratuluje pomysłu i życzę dalszych udanych wypadów

    OdpowiedzUsuń